სასწავლო პროექტი


1. პროექტის სახელწოდება: ლადო ასათიანის პოეზია.


2. პროექტის მთავარი იდეა: მიიღონ ბავშვებმა ცოდნა ლ. ასათიანის პოეზიის შესახებ.


3. პროექტის აქტუალობა: შეისწავლონ ინფორმაციის მოძიებისგზები, რომელიც მიღებული ცოდნის გაღრმავებას შეუწყობს ხელს.
ჩამოუყალიბოთ ურთიერთანამსრომლობისა და ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევები, პრეზენტატორის უნარები.

4. პროექტის მიზნები: ლ. ასათიანის ცხოვრებისა და შემოქმედების შესახებ, რაც შეიძლება მეტი ინფორმაციის მოპოვება.

5. მოსწავლის ასაკი: 10 წელი.

6. ვადების ხანგრძლივობა: 8 დღე.

7. მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები დაინტერესდებიან, რომ დამოუკიდებლად მოიძიონ  პოეტის ცხოვრებისეული–ჯერ კიდევ უცნობი – მასალები.

8. პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტი, სახელმძღვანელო, ბიბლიოთეკა.

9. პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები/:
აქტივობა 1:თემა შევარჩიე მოსწავლეებთან ერთად, მათი სურვილის გათვალისწინებით, რადგან ლ. ასათიანის შესახებ ნაკლებად მოიპოვება ინფორმაცია სასკოლო სახელმძღვანელოში.
კლასს დავყოფოფ ორ ნაწილად და ვუნაწილებ დავალებებს.
პირველ ჯგუფს მივცემ დავალებას, ინტერნეტში მოიძიონ რაც შეიძლება მეტი ინფორმაცია ლ. ასათიანის ცხოვრების შესახებ.

მეორე ჯგუფს მივეცი დავალება, იმუშაონ სასკოლო ბიბლიოთეკაში და მოიძიონ ლ. ასათიანისპოეზიიდან ის ლექსები, რომლებიც პროგრამით არ არის გათვალისწინებული.
აქტივობა 2: წაიკითხონ და დაისწავლონ ლ. ასათიანის ლექსები ზეპირად და წარმოადგინონ პრეზენტაციის დროს.
ასევე პრეზენტაციის დროს გამოაქვეყნონ ბიბლიოთეკაში მოძიებული მასალები, რომლებიც, პოეტის ხანმოკლე ცხოვრებას ასახავს.
მოვახდენ მოსწავლეთა შეფასებას ქვემოთ მოცემული სქემი მიხედვით



აქტივობები
არადამაკმაყოფილებელი
1–3
არადამაკმაყოფილებელი
4–6
კარგი
7–8
სანიმუშო
9–10
დავალების მიზნის გაცნობიერება, შეგროვება–დამუშავება.

მიზანი არა აქვს გაცნობიერებული. მასალა არა აქვს მომზადებული.
მიზანი არასრულყოფილად  აქვს გაცნობიერებული.
მიზანი აქვს გაცნობიერებული , მასალა კარგად აქვს მომზადებული
მიზანი სრულყოფილად აქვს გაცნობიერებული, მომზადებული მასალამრავალფეროვანია.
აუდიტორიასთან კავშირი, თხრობის თანმიმდევრულობა, პრეზენტაციის ეფექტურობა.
ვერ ამყარებს კავშირს აუდიტორიასთან,თხრობა არათანმიმდევრულია.
ვერ ამყარებს კავშირს აუდიტორიასთან, თხრობა არათანმიმდევრულია.
ამყარებს კავშირს აუდიტორიასთან, თხრობა თანმიმდევრულია.
კარგად ამყარებს კავშირს აუდიტორიასთან. თხრობა მკაფიო და თანმიმდევრულია.
საკუთარი მოსაზრებების არგუმენტირებული დაცვა, მსჯელობის ლაკონურობა.
ვერ ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების დაცვას.
ნაწილობრივ ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების დაცვას.
ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების დაცვას , კითხვებზე პასუხობს, დამაჯერებლობა აკლია.
არგუმენტებით ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას.
ანალიზისა და სინთეზის უნარი.
ვერ ავლენს
ვერ ავლენს.
ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს.
ავლენს ანალიზისა და სინთეზის უნარს, აქვს პრობლემების გადაწყვეტის ორიგინალური ვერსიები.

10. ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
ქართ. IV. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად და კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • სარგებლობს საბავშვო ბიბლიოთეკის ანბანური და თემატური კატალოგებით;
  • სწორად იგებს და იყენებს ბიბლიოთეკის კატალოგებსა და ბარათებზე მოთავსებულ ინფორმაციას (ავტორი, სათაური, გვერდების რაოდენობა);
  • ამოიცნობს და ბიბლიოთეკაში სწორად მოიძიებს ძირითად საბავშვო სერიულ გამოცემებს (მსოფლიოს ხალხთა ზღაპრებს, საბავშვო ლიტერატურის ბიბლიოთეკას, ქართულ ხალხურ ზღაპრებს, საბავშვო ენციკლოპედიებს და ა. შ.).

11. პროექტის ხელმძღვანელი: მაყვალა ინწკირველი.

12. ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა: makvalainckirveli@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий