სოციალური პროექტი
პროექტის ხელმძღვანელი: მესამე კლასის მასწავლებელი
მაყვალა ინწკირველი.
პროექტის თემა:
,, გავერთიანდეთ ბულინგის წინააღმდეგ.“
კლასი/ დაწყებითი
საფეხური: მესამე-მეოთხე
კლასი.
პროექტის ხანგრძლი-
ვობა: 4 კვირა. 1.05-----30.05 2019 წელი.
პროექტში ჩართული მოსწავ-
ლეების რაოდენობა: 11 მოსწავლე.
პროექტის აქტუალობა: ბულინგის
ფორმები, როგორც სკოლის მოსწავლეებთან, ისე მოზარდ ადამია-
ნებშიც
გვხვდება. მისი მსხვერპლი კი ძირითადად, ან ძალიან წარმატებული
მოსწავლე
ან გარეგნული ნაკლის მქონე ბავშვი ხდება. ჩვენს გარშემო ხშირია
ჩაგვრის
ფაქტები, რომელიც ითხოვს ყურადღებას, საზოგადოების აქტიურ
მონაწოლეობას პრობლემის აღმოსაფხვრელად.
პროექტის მიზანი: მოსწავლეთა
მიერ ბულინგის ირგვლივ მოძიებული ინფორმაციისა და გამოკი-
თხვის
შედეგების გათვალისწინებით, დასკვნების გამოტანა, პრევენციული ზო
მების
და რეკომენდაციების შემუშავება და აღნიშნული
ინფორმაციის გაზია-
რება,
როგორც თანატოლებთან, ისე ფართო საზოგადოებისათვის.
მთისპირის საჯარო სკოლის ფარგლებში ბულინგის ფაქტების
იდენტიფიცი
რება და
აღმოფხვრა. მოსწავლეთა თვითშეგნების ამაღლება. დისკრიმინაციის
დაძლევის
გზების გაცნობა.
სტანდარტები : საზ.მეც.დაწყ.1.2. საკუთარი თავისა და სხვა ადამიანების მიმართ ზრუნვა-პატივის-
ცემის გამოვლენა.
საზ.მეც.დაწყ.1.10. ღირებულებების რეალურ სიტუაციებთან დაკავშირება.
საზ.მეც.დაწყ.1.16. კონფლიქტურ სიტუაციებში პრობლემების გადაჭრის მშვიდობი-
ანი გზების მოძებნა.
პროექტის კალენდარი: აქტივობა 1.
რა იციან ბულინგის შესახებ----1.05 2019 წ.
აქტივობა
2. ფილმების ჩვენება----6.05.2019 წ.
აქტივობა
3. მშობლებთან შეხვედრა --- 14.05.2019 წ.
აქტივობა
4. კითხვარების შედგენა --- 20.05.2019 წ.
აქტივობა
5. ბულინგის ფაქტების გამოვლენა სკოლაში---24.05.2019
წ.
აქტივობა
6. საინფორმაციო ფურცლის შექმნა
---29.05.2019 წ.
პროექტის აქტივობები:
აქტივობა 1. მოვაწყობ დისკუსიას
თემაზე: ,,რა იციან ბულინგის შესახებ“
აქტივობა 2. პროექტის მონაწილეებს ვანახებ ფილმებს ბულინგის
ამსახველი სიუჟეტე
ბით.,
რის შემდეგაც მოვაწყობ დისკუსია-განხილვას.
აქტივობა 3. პროექტის მონაწილეთა მშობლებთან მოვაწყვე შეხვედრა
თემაზე:,,ვებრძო
ლოთ
ბულინგს ოჯახში“
აქტივობა 4. პროექტის მონაწილეებმა შეადგინეს ჩემი დახმარებით კითხვარები.
აქტივობა 5. შექმნილი კითხვარების გამოყენებით პროექტის მონაწილენი
გამოიძიებენ
ბულინგის
ფაქტებს სკოლაში.
აქტივობა 6. პროექტის მონაწილენი შექმნიან საინფორმაციო ფურცელს
,,ჩვენ ვიცავთ თანა
ტოლების
უფლებებს“ და დაარიგებენ თანატოლებში.
მისაღწევი შედეგები: პროექტის
ფარგლებში განუვითარდებათ სამოქალაქო და სოციალური კომპე
ტენციები, ეს ხელს შეუწყობს მოსწავლეების
შესაძლებლობების გამოვლენას.
მოსწავლეებს
განუვითარდებათ თანამშრომლობითიდა პასუხისმგებლობის
გრძნობა.
აქტიურად ჩაერთვებიან სასკოლო ცხოვრებაში. მოსწავლეების ძალის
ხმევით მოხდება
ბულინგის ამსახველი ფაქტების ამოცნობა, აღმოფხვრა და მსგა
ვსი პრობლემებისადმი მეტი პასუხისმგებლობა.
პრპოექტის შეფასება მოხდა თუ არა დასახული მიზნების მიღწევა?
და მონიტორინგი: --- დასახული
მიზნების მიღწევა მოხდა.
რომელი აქტივობები ვერ განხორვიელდა
და რატომ ?
----აქტივობები გეგმის მიხედვით განხორციელდა.
რომელ კომპონენტებში იყო პროექტი წარმატებული ?
----განსაკუთრებით წარმატებული იყო პროექტში პირველი
და მეხუთე
აქტივობა.
რა სარგებელი მიიღეს პროექტის მონაწილეებმა?
---მოსწავლეებმა მშობლებთან
ერთად გამოიძიეს ბულინგის შემთხვევები და დასახეს
მისი აღმოფხვრის
გზები.
განხორციელდა თუ
არა პრტოექტით გატვალისწინებული აქტივობები?
--- პროექტით გათვალისწინებული
ყველა აქტივობა განხორციელდა.
რას მივაქციო მომავალში მეტი ყურადღება?
---- მომავალში ვეცდები
მეტი ყურადღება მივაქციო ბულინგის შემთხვევებს სკოლაში
და მოვიძიო მისი
აღმოფხვრის სწორი გზა.
პროექტში გამოყენე-
ბული რესურსები: კალამი,
მარკერები, კომპიუტერი, პროექტორი, ფორმატის ფურცლები, ლინკე
პროექტის რეფლექსია
პროექტით განსაზღვრულ ყველა მიზანს მივაღწიე, აქტივობები განვახორციელე გეგმის მიხედვით.
ყველაზე საინტერესო აქტივობა გამოდგა ,ის რომ თვითონვე შექმნეს მონაწილეებმა
საინფორმაციო
ფურცელი. ამ პროექტით მოსწავლეებმა ისწავლეს ბულინგის ამსახველი ფაქტების ამოცნობა და
განუვითარდათ სამოქალაქო და სოციალური კომპეტენციები.
გეგმით გათვალისწინებული ყველა აქტივობა განვახორციელე, დამატება ან
მოდიფიცირება არ
მომხდარა, არ დამჭირვებია.
Комментариев нет:
Отправить комментарий